30 grudnia 2014

Makijaż sylwestrowy

    Kochani... Wreszcie mam okazję przedstawić Wam metamorfozę, którą wykonywałam dla czasopisma Live&Travel pod kątem Świąt i Sylwestra. Metamorfoza bardzo odświętna, makijaż wyjątkowy, mocno okazjonalny, sylwestrowy.

     Mocne oko i mocne usta, to arsenał, który do tej pory nie występował w moich metamorfozach. Co nie oznacza, że takie makijaże nie "wychodzą" spod moich pędzli. W pewnych okolicznościach taka intensywność makijażu prezentuje się naprawdę atrakcyjnie.

    W związku z małym opóźnieniem publikacji (niestety niezależnym ode mnie), dziś dla Was mnóstwo zdjęć. Takie swego rodzaju "krok po kroku":

Makijaż sylwestrowy:

makijaż: ja - Anna Szymczak
foto: Agnieszka Potocka (Subobiektywna)
modelka: Joanna Grygo

PRZED METAMORFOZĄ
  1. PODKŁAD, KOREKTOR - PRZYGOTOWANIE TWARZY
MODELOWANIE
PODKREŚLAMY BRWI
NA CAŁĄ POWIEKĘ NAKŁADAMY BAZĘ - W TEJ ROLI KREDKA NYX JUMBO
PODKREŚLAMY ZAŁAMANIE POWIEKI JASNYM, BRĄZOWYM CIENIEM
NA ŚRODEK POWIEKI APLIKUJEMY METALICZNY, GRANATOWY CIEŃ
PRZYCIEMNIAMY ZEWNĘTRZNY KĄCIK OKA MATOWYM, CZARNYM CIENIEM
KRESKA EYELINEREM
ROZŚWIETLAMY WEWNĘTRZNY KĄCIK OKA
TA, CZY TA? KTÓRA CZERWIEŃ PASUJE BARDZIEJ?
KONTURÓWKA NIEZBĘDNA, GDY ZALEŻY NAM NA PERFEKCJI
makijaż sylwestrowy, sylwester, smokey eyes, mocne oko, czerwone usta, intensywny makijaż, stylizacja, makijaż okazjonalny
Jak zawsze, jestem ciekawa Waszych opinii.
Lubicie moje metamorfozy, macie ochotę na więcej?

do zobaczenia
L'Arte

8 komentarzy:

  1. wow extra! Będę śledzić takie metamorfozy, bardzo przydatne, będę praktykować na sobie :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika dziękuję :) I dla Ciebie wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  2. Piękny makijaż.Właścicielka na pewno była mega zadowolona,z resztą widać że tak;) Przepiękne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękny makijaż, takiej modelki to tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, piękna modelka :) Malowanie było czystą przyjemnością :)

      Usuń
  4. Super kolory. Bardzo mi się podoba ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mocne oczy, mocne usta, to skomplikowany temat. Można przedobrzyć. Cieszę się, że podołałam i się podoba :)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla mnie bardzo cenny. Pozwala mi wierzyć, że zaglądacie do mnie i to, o czym piszę jest dla Was interesujące. Jeśli temat posta Cię zainteresował, zainspirował, chcesz dodać coś od siebie - zostaw komentarz. Nie zostawiaj proszę linków do innych stron w komentarzu. Takie będą traktowane jako spam i usuwane. Dziękuję :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...